Hatar när.....

Tekniska prylar krånglar, som de tydligen alltid gör med mej -.- Och själv  jag är jag jättedålig med tekniska saker så det blir ju inte bättre för att jag försöker fixa det, Och sen när jag misslyckats att fixa problemet några gånger är mitt humör inte på topp direkt. Men nu tänker jag inte låta er höra mitt gnällande;p
 Hittills idag har jag bara varit ute med hundarna och ja bråkat med datan. Och när jag var inne på fejjan så såg jag att Wedad kommer hem om 2 dagar ;D det var ett tag sen jag såg henne, så nu är det verkligen dax!
Nu ska jag hitta på nåt, vet inte riktigt vad, vill kolla på One tree hill Men jag måste köpa en 3:ans säsong först:)
Ses senare;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0