Outfits!

hello! dålig uppdatering just nu, men det ska jag försöka ändra på, här kommer gårdagens och dagens outfits;)

gårdagens:


Blus-H&M
jeans-Ginatricot
klocka-ur&penn

dagens:


Tröja-gina tricot
jeans-H&M

vilken outfit är snyggast??
Nu ska jag ta ett 40 min pass på crossmaskinen:P
kramar<3

collage:)


Sandviken

hejhej!
Har varit i sandviken i helgen,  det var trevligt men jag var trött. Firade Leo som fyllde åtta för ett litet tag sen, och så hade vi en kräftskiva på kvällen. Idag kom vi hem runt 14.00. Sen gjorde vi hemmagjord mintglass, den blev god!
nu kommer bilder:


Jag & Elsa nu fick ni se mej i glasögon;)


Jennifer :)


söööt!


vi igen :)


sweet!


haha ;P


elsa:)


haha busar :P

see ya!<3

Fredag!!

hejsan!
idag har det varit skola som vanligt. Efter tog Ottilia, jag, Emelie & Danait en prommis med hundarna.
Sen kom Wedad & Emelie gick på träning. Men vi var faktiskt också duktiga, sprang ok-varvet tre varv alltså
10,8 km:D stolt!!
Sen åt middag och de kom hit på kvällen och vi drack te och år popcorn. De gick hem för ett tag sen och nu ska jag snart krypa ner i sängen, är ovanligt trött:P
Men innan jag slumrar in så kommer några bilder;)


Ottilia

Danait & Wedad, rolig min;P


Emelie:)

inte bästa bilderna men n får klara er ;)



Dresscode!

hejsan här kommer dagens outfit




tröja-gina tricot
baslinne-H&M
jeans-kommer inte ihåg, orkar inte kolla:P
armband-?
best friend hjärta-från finland av Ottilia

kramar<3


Snyggt!

hejsan!
här är 2 snygga saker från gina, hitta inte ringen på sidan, men det ät två grå svarta blommar:P




behöver verkligen nya jeans:P de här skulle jag kunna köpa, ganska enkla i en fin färg:)
det här blir sista inlägget tror jag, godnatt<3

Får!!

Hello!
idag har det varit fotografering i skolan, jag tror det gick bra, lägger ut bild när de kommer i brevn lådan:P
Efter skolan drog Emelie, jag, Malin, Danait & Ottilila  till fåren, fast danait och ottilia skulle typ hem på en gång.
De var söta men lite läskiga, har två favortiter nummer 22 som heter stuwie & nummer 50 som heter Bart :P
klappa också en ko, sen var stooor:P
Här kommer fräscha bilder från dagen, och det var länge sen;)


Malin:)


rosa blomma


flower power:P


girl power :P


jag pratar ut med stuwie :P




Bart:P

nu ska jag träna lite på spanska läxan :P
ses snart igen!<3


Fastnat

hejsan!
Idag var jag i skolan, helt okej. Hade hemkunskap det var faktiskt ganska kul :P
Man skulle laga äppelpaj, men jag och Isabelle skulle tydligen fixa andra saker t.ex. som att duka till alla, torka av kylskåp, bänkar m.m.  Så några andra bakade våran. 2 stycken ska tydligen göra det varje gång så nu ska vi inte göra det på 7 veckor :P

Jag har fastant på 4 låtar eller egentligen 5 :P är lite jobbigt när man inte kan så mycket i låten, haha :P
här är de, fast 2 har jag lagt ut förut.

brekeven



bumpy ride

Halo, onte tree hill
 
I dont wanna be, one tree hill
 
Wonderwall


nu blev det mycket musik ;)
kramar<3

Underbara vänner<3



till er<333
 texten är ganska liten men det står så här:

Ni är de underbaraste vännerna
Ni ställer alltid upp
Ni är helt klart bäst
Älskar er<3333333


Första riktiga skoldan!

hola! ;)
Idag var det den första riktiga skoldan, var faktiskt inte alls hemsk, rätt roliga men jag saknar sommarlovet sååå mycket. Jag hade No, Matte, So, Svenska, Spanska och mentortid som det tydligen heter nu, typ som klassinfo.
Slutade 14.55 inte bästa tiden, men det är bara att stå ut.

Det har varit väldigt dålig uppdaterning den här helgen och det är för i söndags åkte jag med Mamma & Pappa till ikea och köpte en garderob till mej :D så skönt att inte behöva slänga ner allt i en liten byrå.
Ska också köpa lite detaljer till rummet med mamma nån dag på chilli & nån mer affär :)
Nu ska jag jag in på facebook en stund.
P
Jag har ångest för jag har ont i halsen och lite hosta och tjejmilen är mindre än 2 veckor, jag måste träna!!
nu ska ni slippa höra mitt tjat :P
kramar<3


inte bästa bilden men ni får nöja er med den ;P


Kista!

hejsan kom hem från Kista för ett tag sen;) köpte en blus och en mascara, bilder kommer här:



blus-H&M-249 kr


Mascara-Kicks-169 kr ganska dyr, men bättre en bra än en dålig ;P

Juste min syster Jennifer har gjort en ny blogg med tre av hennes vänner kolla in den;)
http://foursisters.blogg.se

Dresscode!

här kommer dagens outfit:)



blommig tröja-gina tricot
leggings jeans-gina tricot
baslinne-H&M
halsband-av Ottilia från Finland:)

Nu ska jag göra mej helt klar till skolan, ses när jag kommer hem:)
pussar<3

Söta Ottilia! :D

hejsan!
När vi var hos Wedad så tog Ottilia fram handgjorda halsbands smycken från Finland, som hon köpt till oss som best friends forever halsband :D blev jätteglad, tack Ottilia du e så söt!!!! :D<33333333333333
Jag valde ett rosa:) , här kommer 2 bilder på de.




vad tycker ni?:)


Foton från 7:an!

här kommer lite bilder under 7:an :)


mobilbild, men Malin var så fin på den :)


haha ;P


danait, när vi lekte modell :) sååå fin!


Isa som plutt:D












coolingar på flakmoppe ;P

orkar inte lägga ut fler, den datan är muppad:P
ses senare, närjag har lyckats knycka Jennifers data:P skoja men jag tänkte låna den en snabbis :P
hoppas jag får;)
kramar<3

två bra låtar!

här kommer 2 bra låtar jag precis lyssna på ;)






pussar<3

hos wedad :D

hejsan!
nu är jag hos Wedad med M, E, W, D & snart kommerr O. Vi ska kolla på film, Taken och någon till.
Vi var bara i skolan i 40 min :P inte så länge direkt. När vi slutat så gick vi ut med Saga & Isa.
Och nu är vi här:)
Vi har precis ätit en persisk lunch, gott! ;P
Ses senare, bye!<3


Wedad<3

8c!

godmorgon:)
Idag så börjar skolan igen:O jag börjar iaf klockan 10 så lite tröst är det:) Jag börjar 8:an eller 8c :O.
Sommarlovet gick sååå snabbt, det var ju skolavslutning alldeles nyss och nu skolstart.
Men jag tror inte vi ska vara så länge i skolan, så när vi har slutat så ska jag hem och ut med Saga & Isa och sen dra till jakan. Måste beställa nya linser när jag endå är där hittar inte mitt sista par :O :P

Inann jag loggar ut och gör mej helt klar ska jag bjuda på dagens outfit:)

 
inte bästa bilderna men men :P
kramar<3 lycka till med er första dag


Det blev klart!

hejsan, det här blir nog det sista inlägget för idag, men imorron skriver jag igen:)
Här kommer Collaget jag jobbat på de senaste minuterna.



vad tycker ni? ;)
godnatt<3

Foton på mej genom åren :P

Här kommer foton på mej i olika åldrar:P
 
           Våren 1997                                     Hösten 1997
 
               1998                                          1999
                               
 
                  2000                                               2001

 
                 2002                                              2003

 
               2004                                                    2005

 
                   2006                                         2007

 
                  2008                                                2009


                                                      jag & Jennifer

vad tycker ni om bilderna? ;P
tänkte göra ett collage av de bilderna + några fler, får se om det blir klart idag.
kramar<3

Skola om 2 dagar och snart 1 :O

hola hola!
just nu sitter jag framför datan och lyssnar på the voice:) Jag är faktiskt redan trött:P men det var för vi var typ uppe till 4 halv 5 igår.
Det blev en lyckad kväll. Vi kolla på filmen superhjältarna:P spelade kort, prata, skratta & tog kort.
Det enda som saknades var lilla Danait, men nu har hon kommit hem:D<333333333333

Idag vaknade vi runt 12 åt frukost och tog bussen hem. När vi kom hem tog jag och Wedad en springtur, det gick bra. Imorron blir det 2 ok-varv 7,2 km. Önska mej lyca ka till!:) Och så ska jag träffa efterlängtade Danait:D
Vet inte riktigt vad vi mer ska hitta på men nåt kul blir det eftersom det är sista dan på sommarlovet:O gud vad fort det gick! Men det ä r väl bara att bita ihop och vänta till den andrajag till  november, för då åker jag till THAILAND!!!:D det ska bli så kul!
Nu ska jag hämta en frukt:P men först en bild från igår.



Ottilia & Wedad:)<3


Myskväll!

Hejsan alla glada bloggläsare!
Idag var jag i outlet med Wedad & Malin:) vi kolla i lite affärer och jag köpte några mappar till skolan & en tvålgrej till min samling:P Skulle köpa en mysig filt från Chilli men det gör jag med mamma nån annan dag.
Ska snart ta bussen till Ottilia, men Wedad, för Malin & Emelie ska åka bil, så det blir en myskväll och sen ska vi sova där:)

Det blir ingen mer uppdatering ikväll men jag skriver imorron när jag kommer hem, då blir det också en springtur eftersom jag hoppade över det idag, för jag hade lite ont i huvudet.
Men snart kommer Wedad hit så dags att packa väskan;P
kramar<3



 


Bilder från helgen!:)

Bilder från Fredags:

Bilder från Lördagen:

bilder från söndagen när chippen badar:


Nu ska jag till outlet med Malin, Wedad & Emelie:) ikväll blir det nog mys hos Ottilia med samma roliga vänner som jag ska till outlet med, saknar bara Danait<3333333333333 kom hem!<33333333333333333333333333333
Kramar <3


Dålig uppdatering!

hejsan!
just nu hjälper jag Jennifer att rensa ut i hennes rum, fast vi är typ klara;P
Idag har jag tillbringat dagen med Emelie, Natali, Malin & Wedad:) Vi gick runt och prata och var hemma hos  Emelie.
Jag har ju inte skrivit på ett tag så jag tänkte berätta vad ni missat:)

Fredag: Då kom Emelie till mej för att hon bodde hos mej den här helgen, vi kollade på film och åt Ben&jerry glass. På  dagen var jag också med Ottilia:)

Lördag: Då började vi dagen med att åka med familjen till ängsjö för att springa en mil, det gick väldigt bra, sprang på 53.40 min När vi kom hem och duschat och ätit lunch var vi med Wedad & sen med Ottilia:)
Vi hade en liten mini middag på kvällen hos mej, som vi tillagade själva. Det blev Lövbiff med potatisklyftor, beasås & vitlöksbröd och till efterrätt morotskaka och hemmagjord chokladglass med mint krokant:) det blev väldigt gott!:P
Och sen spelade vi buzz och sen sov dem över, väldigt lyckad kväll!:D

Det var min helg, väldigt trevlig! Bilder kommer imorron för jag orkar inte importera dem just nu, så ni får vänta lite till;P
kramar&godnatt<3

Stan!

hello!
Idag har jag tillbringat min dag i stan med Emelie & Wedad:) vi var på ung08 och sen kollade vi i affärer och åt en indisk lunch tikki masala (stavning?) det var iaf gott! :)
Kom hem runt 5 så jag tog en dusch och slängde mej i soffan:P Hade ont i fötterna. Sen åt jag hemmagjord hamburgare till middag. Kvällen spenderade jag framför tv:n och kollade på Bröllopsfotografen.

Imorron bli det en springtur och så ska jag vara med några av mina underbara vänner, Emelie, Wedad & Ottilia:D
Vet inte vad vi ska hitta på men nåt kul blir det.
Nu ska jag snart gå och lägga mej, måste börja vänja mej vid skoltider:( Idag börjar det om exakt en vecka:O
Ni får nöja er med en gammal bild för det blev inga från stan, orkade inte släpa på kameran:P


Emelie, Jag, Wedad, Danait & Erika. Ottilia & Malin är också där men bakom kamerorna;)
det var i stan när vi varit på laserspel:P
godnatt<3


Sweet dreams<3

tänkte bara skriva godnatt, ses vi imorron. Då ska jag hitta på nåt kul med Wedad som ätligen kommit hem och Ottilia:D
Vet inte vad vi ska göra men Wedad och jag ska iaf ta en springtur nån gång under dan;) Det blir träning varannan dag nu fram till tjejmilen.
Nu ska jag fixa mej i ordning:)
godnatt<3



Välkommen hem pluttis;D <33333333333333333

 

Ottilia! :D

hejsan!
idag var jag med Ottilia, för hon är äntligen frisk:D
Vi gick runt i centrumet i jakan och kollade på kläder och smycken, hittade inte ringen från H&M som jag vill ha, men jag får väl beställ den:)
Men sen så skulle hon passa sina småsyskon, så jag tog bussen hem och gick en prommenad med hundarna:P
Nu ska jag hjläpa till med maten, kramar<3


Valmo:)

Kollar kläder:)

hejsan:)
sitter och kollar kläder & skor, men hittar faktiskt inget. Jag ska nog gå i själva affärerna isället;)
Nu på kvällen har jag bara slappat framför datan :P
har faktiskt inte så mycket mer att säga, ses imorron då blir det ett roligare inlägg;)
juste ska kanske vara med Ottilia imorron om hon kan:)
pussar&godnatt<3



Stolt!

hejsan!
har precis kommit hem från ugefär 6 km med intervall träning, guuud så jobbigt det var men jag är väldigt stolt att jag gjorde det;)
Idag skulle jag tillbringat dagen med Ottilia men hon hat varit sjuk så jag fick vara hemma och ruttna ännu en dag till jippi
Men imorron kommer iaf Wedad hem:D
Ska äta nu vi ses senare<3



Music in my <3

den här låten är såå bra :)
Dynamite Taio cruz


Haha :P

så kul ;)


Fakta om mej:)

Namn: Johanna westin johansson
ålder: 14 år
Hårfärg: brun
ögonfärg: brun
födelsedag: 21 maj 1996
Syskon: 1, jennifer http://jenjohanssons.blogg.se 
 
Favorti filmer: The Twilight saga
Favortit bok: twilight & som jag vill vara
Favorit färg : Alltid rosa men för tillfället blå också
favorit bollsport: basket
Favorit djur: Hund & panda

Har djur?: 2 hundar & 1 kanin (Saga, Isa & Chippen)
Intressen: fota, slalom, kompisar m.m.
Hatar: Krig,läxor & bråk

nu fick ni veta lite saker om mej:)
ses senare nu ska jag gästblogga ett inlägg åt Wedad<33333 som är i london:)
http://wedadsplace.blogg.se
puss<3


Leker med picasa :P

har inte så mycket att göra just nu så jag sitter och leker med picasa har, här ser ni hur det blev :P







snyggt ;P
kramar<3

coola bilder:)

Här kommer nytagna fräscha bilder ;)


Tomat

Äpple


nektarin

Kiwi
vad tycker ni? själv tycker jag dom är rätt coola :P
pussar<3


Trött...

Hola amigos!
Igag har jag hittills bara slappat framför datan och läst och jag kommer nog inte så mycket mer ska nog kolla på en film:P tänkte springa men jag orkar verkligen inte, men har iaf sprungit 3 gånger den här veckan så jag är inte så lat iaf;P
 Anledningen till att jag är bara slappar idag är för att jag var uppe till halv 5 igår :P gud vad det blixtrade hela himlen blinkade & lyste blått :O det var faktiskt ganska läskigt, gillar inte oskans muller :P
Kanske inte det roligaste inlägget men jag tänkte rädda det med att lägga ut collaget jag gjorde igår:)
kommentera vad ni tycker:)


det ska stå friends forever<3 med röd text längst ner men det ville tydligen inte datan ;P
Juste tänkte också prova att fota lite roliga saker idag bilder kommer nog senare, håll utkik
kramar<3

till hösten!

hejsan alla :)
Kom precis att tänka på att jag behöver nya kläder till hösten och vintern :P, och här är några saker jag  ska köpa:)

♥ en svart kappa
♥ en halsduk
♥ ett par snygga skor
♥ vantar
♥ smycken
♥ vardags kläder:)

vet inte riktigt varför jag kom på det nu när det fortfarande är sommarlov haha;P
vet inte om jag kommer köpa allt men ska åtminstone kolla på de.
Nu ska jag läsa bloggar och kolla på kläder;)
puss<3



Collaget är klart!

hejsan!
har precis gjort klart collaget det blev ett kompis collage, men jag tänkte att ni får vänta tills imorron så jag slänger upp den nån gång under dagen det är bara att kolla in;)
Nu ska jag baka kladdkaka, vi ska få lite gäster.
pussar<3


i love this picture :) söta saga<3

Happy face! :D

just nu är jag happyface, för att det går väldigt bra med min blogg för att precis börjat länka den från min andra blogg:)
och får även söta kommentarer:D
fortsätt med de:)
nu blev det väldigt många smilisar:P
Ska börja på ett collage men får se om det blir klart idag, har inte så mycket att göra så vi får se:)
pussar till er ni är bäst!<3


tagen från malins landställe :)


Jag samlar på.....


tvål grejor:P har 40 stycken de nyaste är de här:


liseberg kaninen fick jag av emelie:P
nu ska jag duscha och fixa mej lite, ses senare<3


Ego collage :P



kommer lägga upp lite collage ibland när jag har tid, det här är den första:)
kram<3


vem bär den bäst???

vem av kändisarna bär klänningen bäst tycker ni?


kramar<3

Vill ha :)

vill ha den här ringen, och jag ska köpa den:P



vad tycker ni? :)

Grillfest!

hello!
nu ska jag till mina kursiner på grillfest, får se om det blir nån uppdatering där;)
ses<3


jennifer, jag & emelie :)

I´m home! :)

hejsan!
nu är jag hemma från grundsund det var superkul men som man säger "borta bra men hemma bäst"
kommer en stor bildbomb i nåt annat inlägg för just nu orkar jag inte  :P
nu ska jag äta nåt
KRAMAR<3

I <3 music

här kommer 2 bra låtar :)




Vilken är eran favorit låt? :)

One day left!

hejsan hoppsan! :)
imorron kommer jag hem igen, det ska bli skönt men det är jättekul här :)
Här kommmer bilder från grundsund



gårdagens solnedgång :)




hamnen



Malin,jennifer, Jag & Emelie :)


Vi igen ;)

nu får det räcka det kommer fler när jag kommer hem :)
pussar<3


Pelles rökeri :P

hejhej! :)
kom precis hem från restaurangen pelles rökeri :) det var väldigt gott!
Sen gick vi runt lite och tog bilder, de kommer i ett annat inlägg :)
Nu ska jag spela Med vilda gester med Malin, Emelie & Jennifer
vi ses<3 men först en bild på dagens outfit när vi åkte båt.



tröja - ellos
Shorts - gina tricot
bikini - gina tricot

pussar<3 

Filmdags!

hejsan hoppsan!
nu ska vi kolla på dum och dummare :P
kom precis hem från holmarna bilder kommer senare ;)
kramar<3


(från google)

Dagens outfit! :)

hello hello!
Här kommer bloggens första outfit uppdatering :) Ska försöka lägga in så ofta som möjligt.
vad tycker ni?


1/8 2010

Hej hej!

Har precis kommit hem, har vart ute på en holme typ hela dagen.
Här e lite bilder:









Nu ska vi kolla på one tree hill, love it<3




RSS 2.0