coola:P


taggade inför skoljoggen för ett tag sen;P
tog några fler men nu ska jag sova:)
sweet dreams<3

Innnebandy dags!

hejsan ! har precis pluggat på engelska glosor tills på fredag, det gick jättebra!:D Nu ska jag snart på innnebandy så vi ses när jag kommer hem:D
Är väldigt glad, humöret är på topp och jag ska träna:D
See ya!<3

(ska ta ny aoch fräscha bilder så snart som möjligt)


från google

Tisdag!

Hejsan hoppsan!
sitter och kollar på Idol, borde egentligen läsa hemkunskap, men har ingen ork. Det är sååå tråkigt att bara läsa och läsa skolböcker.
Idag hade vi en matte diagnos, jag tror det gick bra så nu är det bara att plugga till det andra matte provet som är om en vecka, kul!
Idag så har jag pluggat och varit ute med hundarna. Vi ses senare<3


Bild från grundsund, av emelie:)

Plugg plugg plugg......

hola hola!
håller på med läxorna, kan vara skönt att bli av med några:)
I skolan var det orientering, inte min grej men deet gick endå hyffsat:)
Imorron är det ett matte prov, eller G-diagnos. Vi får se hur det går.
Nu ska jag äta, skriver senare:)


Min helg!

Heej!
sämsta uppdateringen, jag vet. Men här är jag igen:) fast det kommer nog inte bli så mycke uppdaterin den här veckan jag har redan 6 st skolarbeten att göra:(

Min helg har varit trevligt och skön:) I fredags så var det ju reflektionsdag i skolan så jobbade lite engelska och No, sen var det orientering i skolan och det gick faktiskt bra:) När orienteringen var slut följde Danait med mej hem och vi lagade tacos, sen kollade vi på Barnhemmet, men inte så länge för vi blev för rädda:P fega jag vet:P

Klockan fem så var det innebandy träning, det var superkul! Efter innebandyn så kollade jag på idol och åt middag och lite glass. Kollade sedan lite på Se upp för dårarna:P

I lördags klockan 10.30 så skulle vårat innebandylag fotas först i grupp och sen enskilt, näe det var klart åkte jag
hem och städade mitt rum och kollade på tv innan det var dags att vara sargvakt klockan 16.00 när några spelade i sporthallen. cyklade därifrån med emelie runt 18.15 18.30 kom hem och åt middag ,grillspett!:)
Sen åkte jag till Wedad med buss, fick sällskap med min syrra för det var jättemörkt och jag hatar mörker.
När jag kom till Wedad åt vi glass i stora lass och jag skojar inte:P sen sov jag där.

Idag så kollade vi på när Vårat lag spelade match ,Vi är inte tillräcligt bra eftersom vi precis härbörjat men  de var jätte duktiga men förlorade med 4-5.
Resten av dagen så har jag fixat i mitt rum, senare kanske det blir en springtur jag har verkligen ingen lust men jag får se:P
kramar<3

Konfirmation

hejsan!
Idag var det skola som vanlig, sen drog jag, Danait & Ottilia på vårat första konfirmations möte:P det var kul.
Vi ska samla in pengar till att åka till Tallin och ge presenter till ett barnhem:)
Kom hem runt halv åtta för Danait & jag missade bussen, fick vänta i typ en halvtimme:O
När jag kom hem åt jag middag och kollade sedan på Idol:)

Förlåt för dålig uppdatering på senaste, men har inte tid på vardgararna, så det får bli mer skrivande på helgerna:)
Men nu ska jag läsa några bloggar och sedan krypa till kojs:P Har reflektionsdag imorron men endå måste man till skolan för att ha nån orienterings träning inför måndag:( bläää.
Inte min  hobby direkt, nä orientering är inte min grej.
Vi ses imorron, kramar<33


Saga söööt<33333


isa söööt<33333

godmorgon!

sitter och äter frukost och väntar på att mackorna ska ploppa upp:P
Idag ska vi ha ett biologi prov:O Hoppas det kommer gå bra.
Igår pluggade jag hela eftermiddan hos malin med D,O & E så vi får hoppas på det bästa:)
Ja nu ska jag äta och vänta på min nya macka, förra blev bränd:P
see ya!<3





Min helg!

hejsan! förlåt för dålig uppdatering.
Tänkte skriva lite kortfattat vad jag hittat på den här helgen:)

fredag

Var i skolan som vanligt, kvällen spenderades hos Emelie med Malin och Danait:) väldigt kul!
sov också över där.

Lördag

Vaknade hos Emelie runt halv tio, vi åt frukost och sen tog jag och malin sällskap hem runt kvart över elva halv tolv. Jag köpte lite baknings ingredienser på ica på vägen hem och när jag kom hem bakade jag snoddas & apelsin  glass:) gott blev det.
Runt halv fyra åkte jag och Mamma till Outlet och gick in på media markt för att köpa One tree hill säsong 1som mamma hade lovat mej:), det var sjukt mycket folk och alla höll i en lock & platt tång som det var rea på mellan klockan 4 & 5 och otur var vi där just då:P
Vi gick också in på chilli och jag köpte en filt som sedan inte passade till mitt rum pga att det var fel färg och så köpte jag 2 ljusstakar.
Sen svängde vi in på ikea och köpte ett nattursbord till mej, en liten byrå där jag ska ha min stereo, gardiner, tyger till nya kuddar & några till ljusstakar:P
Sen åkte vi hem åt middag och kollade på Göta kanal 3 inte ett dugg bra:(

Söndag

Vaknade runt kvart i nio och kollade på tv, sen åt jag frukost och gjorde mej klar. Senare kom Emelie och danait för att plugga till Biologi provet som är på tisdag:O Det gick faktiskt väldigt bra när Danait gick igenom alla sidorna med mej:) och kul var det också för att plugga!

Nu blev det visst inte så kortfattat men hade mycket att säga:P Nu ska jag göramej klar till sängen.
Sitter också och småkollar på nån valgrej det är ju idag man ska rösta:P
ses imorron, pussar<3

Fredag! :D

sitter och slappar, Idag är det fredag!:D en hel helg framför mig:)
Skolan varr helt okej, att dissikera ett hjärta var inte lika äckligt som jag trodde, det var ganska intressant:P
Slutade med idrott:)
Efter skolan har jag städat lite och kollat på tv, Tror kvällen ska spenderas med Tjejerna:D
Skriver senare, kramar<3


fiiiin:D<33333



sööööt!<33333333333

Viksjöjoggen!

hejsan!
sitter och kollar på Idol och tränar på engelska glosor:P
Idag sprang vi viksjöjoggen i skolan 8km var den och jag sprang på 39 och nått:) blev väldigt nöjd!
kom med på topp10listan också, jag tror jag kom fyra av de som tävlade, men är inte säker:P
Imorron är det min favvo dag FREDAG! älskar fredagar för att man har en hel helg framför sig och så älskar jag känslan när sista lektionen är slut och man är ledig!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i helgen men nått kul blir det väl, ska iaf plugga No och det var ju nåt mindre kul men jag har biologi prov på tisdag så det gäller att läsa på.

kom på att imorron ska vi dissikera ett hjärta tjoohoo! Men ska ändå göra det för betygen:)
NU ska jag läsa lite bloggar och fortsätta att kolla på Idol, men först bilder:)


isa<33333




saga söt<33333




de var några bilder jag tog förra torsdagen som jag sa att jag skulle lägga ut men aldrig gjorde det;P
Ska så snart som möjligt ta fräscha höstbilder och göra en ny header.
Bilder på Emelie & Mej innan loppet idag kommer imorron, för när idol är slut ska jag faktiskt göra mej klar för att sova, är skit trött!
see ya!<3

Pluggar....

hejsan!
sitter och pluggar svenska och ska precis ta itu med No, Har precis ätit en god middag, coscospytt :)
väldigt gott faktiskt!
Idag har det varit en vanlig skoldag, väldigt segt med 4 st lektioner på förmiddagen.
Men nu ska jag fortsätta så att jag blir klar till Idol:)
see ya!<3



Isa plutt:D saknar valpmyset :)


regn rain pluie lluevia pioggia

Jag har bara ett ord att säga REGN!
gud det bara öser ner:(
Så här ser det ut utanför mej, och så här ser jag ut bara av att gå hem från skolan på en håltimme



jag helt dyngsur


man ser inte regnet så bra, men det öser iaf ner

nu ska jag ta en kopp te, och kolla lite på tv, börjar inte med No först 14.45 :)
lyx! :P
ses senare<3

ett nytt collage!

hello!
hade inget att göra så här kommer ett collage jag precis gjorde klart:)
kan vara några gamla bilder som får komma som en repris:P



nu ska jag fixa mej för natten:) pussar & godnatt, ses imorron då är det tråkmåndag igen :(
Men jag har mina söta vänner som muntrar upp tråkiga dager som de:D
love you<3333 E, W, M, O & D

Surprise!

Idag gick jag till Emelie runt kvart i elva, där bakade Danait, Wedad, emelie, Malin & jag en tårta till Ottilia som fyller 14 idag:)
Vi slog också in paketet vi köpte igår i vällingby: en väska med en tröja, en ring, en scarf & 3-pack örhängen i :)

Runt halv tre åkte vi till Ottilia för att överraska henne, så vi smög fram till hennes dörr tände ljusen på tåtran och knacka på, när hon öppnade dörren började vi sjunga:P
Hon blev jätteglad!:D sen öppnade presenten och jag tror hon gillade den väldigt mycket:D
Jag blir så glad när jag ser andra bli glada:D

Sen åt vi tårta och pratade, det var kul, sen åkte vi hem och jag åt middag, nu sitter jag här och åt precis lite glass:P onyttig man är, men jag ska ta en springtur imorron, skoljoggen är på torsdag så en träning bilr det nog innan + innebandy på onsdag:)
 Nu blev det mycke text, här kommer bilder från dagen!


Innan vi överraskade henne!


när vi sjöng, happy face!:D







alla samlade:D


söta tjejer<3333

 
älskar den här bilden, den är sååå fin:D<333333333333333333


best friends forever<3

Hoppas du fick en bra födelsedag!:D


Ottilia 14 år! :D


puss på dej<33333333333333


Grattis Ottilia!

Grattis söta Ottilia:D <333333333333333333333333



Sweetie<33333
love you!

Några outfits!

Här är några outfits från veckan:)


måndags


tisdags


onsdags



fredags :)

Imorron kommer bilder jag tog i onsdags:)


Shopping!:D

hejasan!
längesedan jag skrev, men nu är jag här igen;)
Idag har jag spelat innebandy(ska börja på det) och så har jag varit lite med Malin:)
Här kommer det jag shoppade i torsdags.





köpte också ett par nike springbyxor och lite underkläder:)
pussar<3

Godnatt!

Nu ska jag ta mej upp till badrummet och göra mej klar, är faktiskt riktigt trött.
Hann inte ta några bilder idag så ni får nöja er med en gammal:P
Imorron blir det shopping med mamma:D gissa om jag behöver kläder! Har typ ingenting och jag överdriver inte.
Kvällen har spenderas med läxor & Idol.
Ska börja lägga ut lite outfit bilder, nu jag tar dem, men jag glömmer att lägga ut de, så veckans alla outfit kanske kommer imorron;P
Men vi ses då, godnatt<3



nikon D3000 :D

Då var det dags igen.....

Hejsan!
sitter och smaskar på en apelsin:P och ska nu börja ta itu med läxorna:(  känns som läxor är det enda jag gör,men jag ska inte klaga deet blir nog värre.
Har 6 st att göra :O Och endå blev jag av med 2 idag + redovisingen.
Fick göra den själv för Emelie & Elinur är sjuka och de va i min grupp, men det gick bra, med Natasha som stod bredvid mej som stöd :P skulle nog klara det endå men Vår lärare sa att jag kunde ha nån bredvid mej:)

Om jag har tid över efter läxorna ska jag ta lite foton:) så kika in senare och se om det har kommit några fräsha bilder:)
kramar<33


från google :P

Idol time!

hejsan!
efter den här tråkiga eftermiddagen med massa läxor tycker jag att jag förtjänar att  slå mer mej ner i soffan med ett gott äpple och kolla på säsongstart för Idol:)
Det är det jag har gjort idag pluggat yeey!
Skulle provat på Danaits basket idag men det hann jag inte för de dumma läxorna:(
Men ska till TV:n nu ses kanske senare<3


tävlar om en .......

Tävlar om en goodiebag!
http://hiilen.blogg.se


Snygga!

Jag gillar de här väskorna:)


I like!

Vilken är snyggast?? 1,2 eller 3 :)
Nu ska jag äta, ses kanske senare, om jag överlever kampen mot läxorna;P
kramar<3


Häagen-dazs

hola!

kollar på amazing race och har precis ätit häagen-dazs :P
Mysigt och gott! Kände att jag förtjänade det ;)
Kommer kanske ett till inlägg senare, vill bara säga Bra jobbat till Emelie, Danait, Wedad, Ottilia, Jennifer, Mamma & min moster Sara:)
kramar<3

 goooood!

Grym är man!

hejsan!
sitter och slappar i soffan, har sprungit TJEJMILEN idag:) gick ganska bra men det var svårt att ta sej fram för det var så mycke folk. Man fick ju därför inte bästa tiden, men den funka:) 57.42
Den snabbaste sprang på ungefär 33 min :O hur lyckas man. '
Nu ska jag skala potatis för vi ska äta hamburgare till midagg gott!
ses senare<3












Promenad, baka & städa!

Kom precis hem från en med mamma & hundarna, det var faktiskt väldigt skönt att komma ut lite i naturen:P
Vi gick ungefär i 1h 30 min.
Nu ska jag baka något gott och sen städa & ikväll blir det Ben&jerry eller hägendaz.
Vi ses senare, bilder kommer då på mitt bakverk ;)


Gårdagens outfit!

Han inte lägga upp gårdagens outfit igår, så här kommer den:)



skrev fel linnet är från gina tricot tror jag;P

ring

hola hola!
här är bilder på min ring jag fått av mammma från H&M katalogen ;)





vad tycks?
den gick på ungefär 50kr:)

Det börjar närma sej......

hejsan!
Idag har jag varit i skolan, haft ett biologi förhör om hjärta & lungor som jag fick alla rätt på:D
 Efter skolan drog Emelie, Ottilia, Wedad, Danait & Jag till stan för att hämta våra nummerlappar till tjejmilen som bara kommer närmare och närmare:P
Fick massa roliga gratis saker där bild kommer.
Vi tog också en fika Varm choklad och en muffin delad med Wedad:)
Kom hem strax efter åtta och nu ska jag springa ner för trappen och ta mej lite glass :P
Kommer även ett inlägg om min superläckra ring, haha skoja, men snygg är den;)
kramar<3


Det här fick vi, kanske inte ser vad allt är men orkar inte räkna upp allt :P


Innebandy!

hejsan!
Sitter och pluggar biologi och små kollar på fångarna på fortet:P
Idag har jag provat på Emelies innebandy, det var väldigt kul, så jag kanske börjar:)
Nu är det bara 4 dagar till Tjejmilen:O fast det ska nog gå bra, imorron blir det sista träningspasset före loppet.
Intervall eller vanlig löpning, får se;P
Här kommer en bild:)


söta lilla Isa :)<33333

see ya!<3

vad tycks?

dagens outfit;)



tröja-lindex
jeans-ginatricot
klocka-ur&pennav
halsband-finland av ottilia

nu ska jag det sista inför skolan;P

Cougar town!

hejsan!
Igår tog jag ju ett pass på cross maskinen i 53 min, ses tog jag en snabb dusch och gick med Jennifer till Ica för att handla middag. Kvällen spenderandes framför tv med cougar town, I like!. Skulle plugga på biologin också men det får bli idag:P




snart kommer en dagens outfit;)

RSS 2.0