Första advent!

försenat inlägg





Sämst på att uppdatera?

jaa det är jag;P
Jag sa ju att jag skulle uppdatera när jag kom hem från stan, gjorde jag det? Nej:P hur många gånger har jag inte sagt att jag ska uppdatera men inte gör det? Det betyder bara en sak jag är sämst på att uppdatera och jag tror faktiskt att mina vänner håller med mej, visst? ;)
Men nu kommer iaf ett inlägg kanske 2 eller 3 vem vet ;P

Att vara i stan var skitkallt men trevligt:) Vi fikade och kollade i affärer. Vi gick också igenom en julmarknad.
pågrund av att det var så kallt så tog jag inte så mycket kort men datan är muppad så man kan inte lägga in fler bilder så ni får se dem senare;)

Jag kan bjuda på lite äldre bilder:)


Chippen under julgranen förra vintern ;)


Elsa nyår 2009


2009

un beso <3




Friday!

Helg igen:), tiden bara rinner förbi Nu är det mindre än en månad kvar till jul och på söndag är det första advent.
Men det är bra, för nu längtar jag till tema veckorna och jullovet:D
Den här kvällen har spenderats framför One tree hill grymt bra serie!:) Imorron blir det stan med några tjejer:)
ska bli väldigt trevligt. Uppdaterar när jag kommer hem. Hoppas ni haft en lyckad kväll!:)
Pussar&kramar<3


Bästa serien!


Grattis Tyra:D

Grattis lilla söta kusin:D
Idag fyller Tyra 7 år, hoppas du haft en superdag!


2008


nyår



lite bilder på Tyra
Kramar till dej<333333333333333

söndag......

Hejsan allihopa!
Idag är det söndag, sista dagen på helgen:/
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag men jag antar att det blir en hel del plugg-.-
Kanske Danait vill göra plugget roligare, ska nog slå en signal senare;)
Självklart har man dragit på sig hosta direkt när man kommer hem från Thailand, och om jag inte minns fel så var jag snuvig innan jag åkte också, yeey! 
Bilder på det jag köpte i Thailnad kommer jag förmodligen lägga upp på boggen idag:)
Dags att göra sig klar, jag har 3 prov och ett förhör att plugga på, om inte mer:S
Hoppas eran dag blir bra!
kramar till er<3


Tillbaka till kylan!

hejsan!
nu var det allt länge sen, jag är direkt från värmen i krabi till kylan i sverige.
Men jag har haft det super bra!:D Förutom 2 undantag.
Jag har varit på Kho lanta, Kho mook & i krabi. Vädret var inte perfekt men det var varmt hela 30 grader i skuggan:)
det hela började med att planet var försenat till 19.30 istället för 15.30 pga att något smartskaft spolat ner en blöja i flygplanets toa,smart!
Kom fram på eftermiddan till hotellet.
Maten,massagen & havet = jippi yahooo!:D
Vi simma in i en grotta där det märkligt nog fanns det en strand där inne, paddlade kajak, snorklade & red elefant.
Bilder kommer här, titta & njut ;)
















:S


Fler kommer upp senare;)
kramar<33


EMELIE OCH OTTILIA !

TJENA! IDAG KOMMER JOHANNA HEM :D
VI HAR SAKNAT HENNE SUPERMYCKET! FAST VI KOMMER INTE TRÄFFA HENNE FÖRRÄN I MORGON TROR VI :(

IDAG VAR VI I SKOLAN SÅKLART OCH HADE PROV, GICK VÄL BRA TROR VI :P
I MORGON BLIR DET ETT TILL PROV, I SO TJOHO....

NU BLIRE PLUGG, FAST FÖRST EN BILD PÅ OTTILIAS NYA FRISSA :D
SÅÅ SÖÖT :)




ciao!


4 dar kvar tills Johanna kommer hem!

Heej! Nu är det inte så länge tills Johanna är tillbaka igen. Bara 4 dar. Saknar henne jätte mycket och jag hoppas hon har haft det bäst ;)

- Wedad

Bild ifrån kryssningen i sommras, Saknar ♥

HÅLTIMME

Hej alla människor, sitter här i soffan med fet huvudvärk och har håltimme. Ska tillbaka till skolan om nån timme och ha soförhör, trevligt trevligt...

Aja nu ska jag äta en huvudvärkstablett, fast först måste jag fånga chippen som har sprungit in under soffan, wish me luck :)

För er som inte vet så är chippen Johannas lilla kanin som bor hos mig medans hon är i Thailand!

Just det Johanna kommer hem om mindre än en vecka nu ju, vi saknar dig här hemma :)

Kramar från Emelie!



MUFFINS!

HEJSAN COOLINGAR! :)

Emelie och Malin här! Vi bakar muffins och dom är snart klara :D

Nu ska vi sätta in dom i ungen, ciao!



Malin, jag och Sofie på Singö i somras :)


Wedad is here

Hej hej !
Wedad här. Just nu badar Johanna förhoppningsvis i det klar blåa vattnet eller så shoppar hon loss i phuket. Vem vet..? Det ända jag vet är att jag är riktigt avundsjuk på henne, haha.
Idag är det fredag,inte nice allstå! egentligen älskar jag fredagar men inte denna. Och det är för att skolan börjar snart,blää. Lovet gick bara för fort, någon mer som tycker det?
Var iaf allt för mej, hej :)

Just nu är johanna riktigt nära detta cafet tror jag? vet iaf att det finns i thailand och det är ju där hon befinner sig. Så om hon har druckit en frappachino där ifrån är jag ännu mer avundsjuk på henne, haha.


TORSDAG

Hejsan svejsan, Emelie här igen :)

Imorse var jag ute och fotade med Danait och Wedad, fick massa fina bilder! här är 2 av dom :)


Wedad :)


Och Danait :)

Ciao!

TODAY

Hejsan hoppsan Emelie här ;)

Tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg här när jag ändå är inne på datan :)
Idag har jag varit med Danait och Ottilia i stan, trevligt :)
Fast vädret är skit idag, men i morgon ska det i alla fall bli sol, YES!

Aja, det var allt för mig, nu ska jag ha träning, trevligt :)

Här är lite bilder, enjoy!







Har tyvärr ingen på Ottilia :(

Gästbloggning!

Hejsan alla Johannas läsaren! Wedad här. Som ni såg på hennes tidigare inlägg skrev hon att jag och mina vänner kommer gästblogga framöver och det är helt sant. Så ni kommer få höra mycket av mej,Emelie,Ottilia och Danait.
Tror det var vi iaf.. aja har inte så mycket mer att säga än att jag tror Johanna sitter flyget mot paradiset, Malin är redan i det andra paradiset allstå spanien och resten av oss allstå jag,Ottilia,Emelie och Danait är kvar här i det kalla sverige som just nu oxå regnar..bläää. Anyway var allt för mej, Puss på rumpan :)

En bild på mej om ni vill veta hur jag ser ut, tror ni har sätt mej förut eller jag vet men nu ser ni mej dock i kort hår.


Nu drar jag:D

Nu drar jag till Thailand eller typ lite över ett men endå:P ha det bra här hemma i sverige! så ses vi om 2 veckor:D Det kan komma lite gästbloggning från olika håll medans jag är borta;P
stora kramar till er<3 Och ännu större kramar till er tjejer;)<3333333333333333333333


Farfars nya valp Apach (vet inte hur hans namn stavas:P)


farfars andra hund Taylor:)


kommer sakna er<3333


Thailand here i come!!!!!!!!!!!

RSS 2.0