Höstlov!!!

hejsan alla! mitt humör är på topp:) för att:
- det ät höstlov
- MVG + alla rätt på fysikprovet om akustik
- VG på labbrapporten som var det högsta man kunde få
- har klarat G-delen i geometri i matte
- ska till THAILNAD om exakt TVÅ DAGAR :D
och nu ska jag snart gå till Emelie och vara med henne & Wedad.
Ikväll får vi lite gäster.

Några gamla bilder;)



haha clown :P


fin:)


Emelie, visst ät den här låten grym;). A ragga biil a ragga biil a ragga ragga ragga ragga ragga biil :P

fem dagar till.....

hejsan!
nu är det fem dagar till höstlovet och alltså bara några dagar till thailand ochså:D
Idag var det måndag, inte så jobbigt faktiskt. På No:n så skulle vi kolla på klipp om ljud och man fick ta med sig vad man ville att äta. Jag och Ottilia som inte äter godis för tillfället tog med oss satsumas (mandariner)
så där satt vi mitt bland alla godis ätande och åt mandrainer och asgarvade:P vet inte riktigt varför men det kan ju försej vara för att vi formade hela världen med skalen och sjöng ''man har så kul med satsumas''
Jag tror inte jag hängde med alls i klippen, men kul hade vi :P

nu ska jag fortsätta att kolla på Top model 14 :)
see ya!<3


Ottilia sötis<3333

Håll ut......

det är inte långt kvar nu...





(google)

ska bli sååååå skönt :D snart bara en vecka kvar!





When I was little:)

kolla i album och på foton och tog lite bilder på de som jag tänker dela med mej;)








jennifer & jag:)



jag & jennifer:)






jag håller i Tyra (min kusin)


maskerad:P


jennifer & jag

inte för att vara självisk men jag tycker vi var så himla söta:D
flera får ni se nån annan gång;)
kramar till er<3


Nytt i garderoben:)

bilder på det som jag shoppa igår:)


suddig bild men ni ser nog:P


från JC


från Salt de är khakigröna:)

det var de:)


Resultat från klippningen

före:



efter:


väldigt nöjd:)

vad tycker ni då?;)
see ya!


ett litet collage


inte så avancerat men:P

Shopping

hola hola:)
Idag har jag blivit av med min slitna, långa kaluffs :P och har nu fräscht och lite kortare hår:)
Klippte mej med Emelie, sen kom Malin & Danait och emelie åkte hem och precis när vi skulle åka så kom Ottilia och följde också med:)
Jag köpte ett par jeans och en tröja bilder kommer senare.
Och nu ska jag in på fejjan och läsa lite bloggar. Ses senare<3


SNÖ?

när jag drog upp rullgardinerna imorse så var det vitt överallt:) snön har kommit! Älskar snö det är sså mysigt, men den kom väldigt tidigt.
Ville bara skriva nått trevligt det var ju ett tag sen;P
Ska snart till skolan har No-prov, vi får se hur det går.

'




inte så bra bilder men :P


Ny header;)

hejsan svejsan!:)
ny header som ni ser, inte speciell men den är trevligt:P
Superdålig uppdatering och den kommer nog inte bli bättre den här veckan, jag har svenska prov och No prov i akustik.
Men jag kan berätta lite vad jag gjort i helgen:)
I fredags så var jag på innebandy träning lika kul som vanligt:D sen åt jag middag och mötte Danait vid ica och vi köpte glass, sen kom Malin & Emelie och vi åt glass och spelade roliga spel:P
Danait gick hem och Malin & Emelie sov över:)
I lördags mötte jag Ottilia i centrum, sen köpte vi lite goda grejer för vi skulle på konfirmationsläger, det var kul och Danait kom också vid fyra för hon hade match. Vi hade olika aktiviteter, lekar, melodikryss och tipspromenad. Man kunde även sjunga karaoke och kolla på film hela natten. På morgonen i söndags var det väckning klockan åtta och jag var skiit trött, för vi var vakna till typ klockan tre. Och sen gick alla på konfirmationen på gudstjänst det var segt! När jag kom hem kastade jag mig ner i soffan och kollade på TV sn klockan tre var det dax för 2 timmars badminton med familjen det var riktigt kul!
Somnade typ vid nio i soffan:P
Idag var det skola som vanligt, första lektionen var inställd:) efter skolan pluggade jag hemma hos Malin med Ottilia & Danait. nu ska jag in på fejjan, see ya!



Håltimme!

hejsan!
just nu har jag 2h 15min håltimme men jag börjar om 20 min igen, Jag har kollat på tv, pluggat det sista till so förhöret och pluggat lite spanska som vi också har förhör på, Spaninens premiärminsiter heter Zapatero det betyder skomakare:P haha:P
Men nu ska ja plocka undan efter min lunch, kyckling och ris med sås:)
Sen ska jag cykla tillbaka till skolan, men har bara 2 lektioner till:)
kramar<33

Emelie krya på dej nu;)<333


såååååå fin bild på dej Ottilia:D<333


torsdag snart fredag!!

hejsan!
Idag är det Torsdag och snart fredag:D den här veckan har gått fort:)
men nu börjar jag viss om en kvart, ses på min håltimme senare;)


Ny pyjamas:)

hejsan!
Idag har jag pluggat med Emelie, Malin & Danait:) det var kul för att vara skoltråk:P
När jag kom hem hade mamma hämtat min pyjamas som äntligen kommit från H&M


Jättemysig:D
Har också beställt 2 saker från nelly hoppas de kommer snart:)
nu ska jag snart sova, ses<3

Ny vecka med nya läxor....

hejsan hoppsan!
nu är det ny vecka med nya häliga läxor -.-
Idag var det en vanlig skoldag, När jag kom hem satt jag mej och pluggade och kollade lite på tv:)
Den här veckan blir nog helt okej när det gäller förhör och prov, vet bara att vi ska ha ett förhör i svenska på onsdag.
Nu ska jag hinna gå in på facebook & bloglovin innan ett av mina favorit program Topmodel :)
Missade förra avsnittet:( men nu ska jag hänga med;)
ses senare<3






jag och Emelie i 7:an ;)


Badminton & bad

hejsan!
idag har jag spelat badminton i 2 timmar med familj och släkt. det var kul och faktiskt jobbigt.
Kom hem vid fyra och nu ska jag kolla på One tree hill och ta ett varmt bad med Frukt och tända ljus:)
kan det bli bättre:)
Man måste ju ladda upp till morgondagen då det är en ny skolvecka:(
Men det är bara att bita ihop och vänta till THAILAND :D bara 3 veckor kvar nu:D







en kul bild från igår:P



haha:P
see ya!<3

Äntligen helg!:D

hejsan!
Dålig uppdatering jag vet men jag har haft mycket i skolan, fick tillbaka mitt biologiprov och fick VG+ :D
är väldigt nöjd.
Igår hade jag innebandy träning:) det var jättekul, När jag kom hem åt jag och sedan kollade jag lite på Idol, men sen somnade jag i soffan:P Jag var super trött.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men jag ska iaf ta en springtur.
Men nu ska jag kolla på tv och kanske göra en header:)
see ya!<3


Rönnbär

Prov!

Godmorgon alla söta bloggläsare!
Idag är det Tisdag, ännu en skoldag med ett matteprov och en So redovisning:O Men det är bara Vg-Mvg delen i matte vi ska ha för jag har redan klarat G-delen :) känns iaf lite bättre:)

Just nu sitter jag och framför tv och kollar på Vakna med the voice, fast egentligen borde jag göra mej klar:P
Så vi ses efter skolan, önska mej lycka till med provet & redovisningen.
pussar<3




bilderna tagna av mej:) från lördags


Grattis Johanna!

godmorgon!
Idag fyller Johanna 14 år:D grattis grattis<3333 Hoppas du får en bra dag!

Har ingen  bild just nu, men kanske kommer det upp en senare;)
Nu ska jag göra mej klar till skolan, dagens outfit kommer senare idag:)
pussar<3


Outfit:)

Ska bara slänga upp dagens outfit:) ses senare ikväll!


Tröja-H&M
Jeans-JC
boots-skopunkten

see ya!<3


Nya Höstbilder:)

hejsan!
Kom precis hem från att varit ute på en fotorunda med Wedad. Det är väldigt skönt ute så vi tog en cykeltur ner till vattnet och tog foton:)
Så här kommer nya fräscha höstbilder men med Wedad!:)
Snart blir det också en ny höstheader :)




fiiiiin :D<33333333333333333333333


meeeee!


friends forever<3


I like!:)


taggbollar :P


Nice color:)


såååå fiiiiin:D


Funderar på att göra den här till en tavla:)


Nu ska jag fixa till mej lite för vi ska våran familj ska på middag hos min farmor, vet inte riktigt vad jag ska göra efteråt men nåt kul hoppas jag på;)
kramar<3

Höst

Nu är hösten här! Och alla löven har så underbara färger:D
Jag och Ottilia har varit ute och fotat lite och här kommer resulteten:)




ÄLSKAR DEN HÄR BILDEN :D<33333333333333333333




Varsegod ottilia den är din ;)


Meeeee






Lägger ut resten av bilderna nån annan gång ;)
Snart kommer en bild av mitt skolfoto som kom hem igår:)
kramar<3

RSS 2.0